۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای تقویت ورزش همگانی

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای تقویت ورزش همگانی

شیراز-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه و رفع کمبودها در این حوزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحیم خداجو در جلسه اندیشه ورزی در حوزه ورزش و برنامه سازی گفت: صداوسیما جایی است که می‌تواند ورزش را در جامعه همه گیر کند.

وی افزود: ورزش عمود خیمه جامعه است و هر وقت پرقدرت باشد جامعه سرزنده و بانشاط خواهد بود.

خداجو با بیان اینکه صداوسیما در عرصه همگانی کردن ورزش زحمت کشیده است، بیان کرد: صداوسیمای فارس در مسابقه فوتسال دوستانه ایران و روسیه به خوبی تلاش کرد و این رویداد به خوبی پوشش داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه هیچ پدیده‌ای در جامعه مثل ورزش پرقدرت و پر نفوذ نیست، عنوان کرد: ورزش قدرت سیاسی دارد و بهترین پدیده در حوزه دیپلماسی در کشور است.

خداجو افزود: نقش ورزش در بخش‌های سلامت، غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار پررنگ و اثر گذار است و مهمترین رسالت ما ترویج ورزش همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با برشمردن کمبودها و مشکلات در حوزه ورزش از جمله نداشتن امکانات و تجهیزات و کمبود مربیان متخصص در راستای توسعه ورزش همگانی خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای توسعه و رفع کمبودها در این حوزه شد.

وی در پایان گفت: روز پنج شنبه ۱۲ بهمن از قهرمانان و مدال آوران آسیایی و پارآسیایی استان فارس در مسابقات چین تجلیل می‌شود.

کد خبر 6008818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha