۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

فرماندار کمیجان:

۷۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در کمیجان بهره برداری می‌شود

۷۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در کمیجان بهره برداری می‌شود

کمیجان- فرماندار کمیجان گفت: ۷۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر با اعتبار ۲۶۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

ابراهیم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌های دهه فجر شهرستان کمیجان گفت: در دهه فجر امسال ۷۴ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی و اقتصادی با صرف هزینه ۲,۶۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار کمیجان افزود: از این تعداد پروژه قابل بهره برداری، ۶۹ پروژه عمرانی و مابقی پروژه‌های اقتصادی است.

وی افزود: پروژه‌های آموزش و پرورش اعم از مدرسه، مجتمع فرهنگی، خوابگاه دخترانه عصمت است که برای تکمیل و تجهیز می‌شود و به آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تحویل می‌شود.

رستمی گفت: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان در سال ۸۶ و خوابگاه عصمت در سال ۸۵ عملیات آن کلید خورده و دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۵ پروژه اقتصادی شهرستان کمیجان گفت: این پروژه‌ها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبارات دولتی انجام شده که با بهره برداری از آنها برای ۱۳۶ نفر به صورت مستقیم و ۹۰ نفر فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

فرماندار کمیجان گفت: با توجه به اینکه اولویت تکمیل پروژه‌های قبلی است، امسال تنها پروژه‌های افتتاحی است.

رستمی ادامه داد: تعدادی از پروژه‌ها همچون ساختمان امور مالیاتی شهرستان که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز شده بود اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ همراه است و تلاش بر این است که در هفته دولت سال آتی به بهره برداری برسد.

فرماندار کمیجان گفت: همچنین در دهه فجر امسال ۲۰ واحد از پروژه فاز اول ۱۰۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر کمیجان به بهره برداری می‌رسد و تکمیل دیگر پروژه‌های مسکونی نیز دستور کار است.

کد خبر 6008847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha