۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

استاندار البرز:

عملکرد مسؤولین نباید به پای دین و ولایت نوشته شود

عملکرد مسؤولین نباید به پای دین و ولایت نوشته شود

کرج- استاندار البرز گفت: کسی از حکومت، انقلاب و ولایت ناراحت نیست و با اصل نظام مشکلی ندارد، لذا عملکرد مسوولین نباید به پای انقلاب و ولایت و دین نوشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: علیرغم همه کاستی‌ها، کمبودها و تنگناها، به خوبی به مسؤولیت سنگین محوله و رسالت واقعی خود عمل می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه اصحاب رسانه به اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات دهه مبارک فجر به انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه ای دارند و می‌توانند در تهییج و ایجاد شور و نشاط در جامعه و اطلاع رسانی نقش ویژه ای را ایفا کنند. با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو، اصحاب رسانه با هر دیدگاهی هر آنچه در توان دارند را برای افزایش مشارکت مردم در طبق اخلاص بگذارند.

استاندار البرز مطرح کرد: ممکن است مردم از برخی مسؤولین و اقدامات آنها گلایه و انتقاد داشته باشند اما کسی از حکومت، انقلاب و ولایت ناراحت نیست و با اصل نظام مشکلی ندارد، لذا عملکرد مسؤولین نباید به پای انقلاب و ولایت و دین نوشته شود. هر یک از خبرنگاران ارتباطات و ظرفیت‌های بیشماری دارند که می‌توانند از آنها برای جریان سازی و تبیین در جریان انتخابات استفاده کنند.

عبداللهی تصریح کرد: در گذشته عنوان می‌شد که سطح مشارکت استان البرز در انتخابات پایین است و این موضوع مهر بر پیشانی این استان شد که در این دوره همه در کنار یکدیگر با وحدت، انسجام و تلاش باید ثابت کنیم که این موضوع درست نیست و اراده‌ای در استان نبوده است؛ اکنون که این اراده شکل گرفته و همه تلاش می‌کنند، باید انتخاباتی باعظمت و پرشور را در تاریخ البرز رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات استان را بیمه می‌کند و تأثیرات ویژه ای در کشور و دنیا دارد، از نواختن زنگ فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه خبر داد و بیان کرد: در این دهه مبارک ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه ریز و درشت دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های استان البرز افتتاح می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به عزم جدی برای احداث ۳۰۰ مدرسه در استان البرز در دولت فعلی و با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحویل شده و حدود ۵۰ مدرسه در دست ساخت است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دولتی و حدود یک هزار تخت خصوصی در البرز وجود دارد و قصد داریم در دولت سیزدهم بیش از یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های این استان اضافه کنیم.

کد خبر 6009000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha