۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

دولت دست معاونت مطبوعاتی ارشاد را در حمایت از رسانه ها بازتر کند

دولت دست معاونت مطبوعاتی ارشاد را در حمایت از رسانه ها بازتر کند

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: درخواست ما از دولت این است که دست معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای حمایت بیشتر از رسانه‌ها بازتر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جابری انصاری صبح سه شنبه در نشست اصحاب رسانه با استاندار البرز و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: در دولتی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث حکمرانی فرهنگی را دنبال می‌کند و رئیس جمهور نیز بر آن تاکید دارد و در حال شکل گیری است، شاهد حضور استانداری پرتلاش در البرز هستیم.

وی با اشاره به تاکید استاندار بر ارتباط مستمر با اصحاب رسانه اظهار کرد: استاندار در حد ظرفیت‌های در اختیار خود به حوزه رسانه کمک می‌کند اما خواهش ما از دولت این است که دست معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای حمایت بیشتر از رسانه‌ها بازتر کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به شکل گیری قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی در این استان تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با تدبیر و همدلی خبرنگاران، مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را افزایش دهیم.

دولت به وضعیت معیشتی خبرنگاران نگاه ویژه داشته باشد

ابراهیم نوروزی فر مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز دشمن نقاط قوت نظام را مورد هدف قرار داده است و با اشاره به عدم اطلاع رسانی صحیح از دستاوردهای دولت در استان البرز و کشور تصریح کرد: در این شرایط برخی رسانه‌های دولت در امر اطلاع رسانی، روایتگری و جهاد تبیین کمی ضعیف عمل می‌کنند.

نوروزی فر بیان کرد: در این زمینه مدیران کل و روابط عمومی‌های ادارات می‌توانند بسیار تأثیرگذار و نقش آفرین باشند و طبق صحبت‌های رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز مقرر شده بود روابط عمومی‌ها امور را به صورت تخصصی به پیش ببرند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به دشواری‌ها و شرایط کاری اصحاب رسانه و پای کار بودن آنها در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد: خواهش ما از دولت این است که به وضعیت معیشتی خبرنگاران نگاه ویژه ای داشته باشد.

اعتباراتی برای خانه‌های مطبوعات در نظر گرفته شود

رضا عباس زاده، رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز نیز در این جلسه از فعالیت هفت روزنامه محلی، ۱۴ هفته نامه، ۶ دو هفته نامه، ۱۰۵ پایگاه خبری، ۳۳ ماهنامه و ۱۲۳ دفتر سرپرستی روزنامه‌های سراسری خبر داد.

وی با اشاره به پیش بینی موضوعات انتخابات و دستاوردهای دولت در بخش ویژه جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر البرز افزود: مهلت ارسال آثار در این بخش در جشنواره مطبوعات تا ۲۰ اسفند ماه تمدید شده تا خبرنگاران بتوانند آثار مربوط به دهه فجر و انتخابات را نیز ارسال کنند.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز ضمن درخواست از نهاد ریاست جمهوری برای نگاه ویژه به خانه‌های مطبوعات بیان کرد: خواهش ما این است که این مجموعه به عنوان جایگاهی دیده و برای آن اعتباراتی برای انجام فعالیت‌ها، جشنواره‌ها و مباحث رفاهی در نظر گرفته شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه سه سال است که یک ریال هم از دولت اعتبار دریافت نکرده‌ایم، اظهار کرد: در بخش معیشتی و مسکن خبرنگاران، استاندار البرز به صورت ویژه به حوزه تعاونی مسکن ورود کرده است؛ شما نیز در بحث اعتبارات نگاه به خبرنگاران و خانه‌های مطبوعات را فراموش نکنید.

کد خبر 6009040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha