۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس:

طرح «سه میم» در مدارس فارس تقویت می شود

طرح «سه میم» در مدارس فارس تقویت می شود

شیراز-سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت و توسعه طرح «سه میم» یعنی پیوند؛ منزل، مسجد و مدرسه در دستور کار آموزش و پرورش فارس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید قاسمی در اولین برنامه دوشنبه‌های مسجد محوری بعد از انتصاب خود در سمت سرپرستی اداره کل در مسجد حسین بن علی بلوار رازی در ناحیه سه اموزش و پرورش شیراز، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره بر نقش مساجد در احیای ارزش‌های اسلامی تاکید می‌فرمودند و از این اماکن مقدس به عنوان سنگر یاد می‌کردند چرا که مساجد همواره مرکز سازماندهی برنامه‌های مبارزان با طاغوت و محل فعالیت‌های انقلابی در بعد از پیروزی بوده است.

وی افزود: حضور دانش آموزان در مساجد، زمینه رشد آنها در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کند و آینده مطلوبی را برای آنان رقم می‌زند.

قاسمی با اشاره به طرح «سه میم» تصریح کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت و توسعه طرح (سه میم) یعنی پیوند؛ منزل، مسجد و مدرسه در دستور کار آموزش و پرورش فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: تعامل، همدلی و همراهی خانواده‌ها با آموزش و پرورش امری ضروری و با ارزش است لذا تلاش خواهیم کرد بیش از پیش از ظرفیت خانواده‌ها و مساجد در فرآیند تعلیم و تربیت بهره مند شویم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه بهره مندی مساجد و خانواده‌ها از فضاهای ورزشی مدارس در ایام تعطیل در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

در این برنامه تعدادی از اولیا درخواست‌هایی را ارائه دادند و قاسمی ضمن استماع آنها، در خصوص بررسی و اقدام مقتضی قول مساعد داد.

کد خبر 6009079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha