۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری فارس:

کارنامه مدیریت دانش استانداری فارس در حال تدوین است

کارنامه مدیریت دانش استانداری فارس در حال تدوین است

شیراز-سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری فارس گفت: اقدامات متنوعی در راستای تدوین کارنامه مدیریت دانش استانداری صورت گرفته و این موضوع در بخش های مختلف در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بستام در اولین دوره آموزشی مدیریت دانش استانداری فارس که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نماینده سازمان آموزش مدیریت دانش وزارت کشور در شیراز برگزار شد، اظهارداشت: به منظور پیشبرد هدف مهم استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری، سند چارچوب حاکمیتی پیاده سازی استقرار نظام جامع مدیریت دانش سازمانی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری فارس، ادامه داد: ابلاغ رئیس کمیته اجرایی توسط استاندار محترم و ابلاغ سایر اعضای کمیته مدیریت دانش توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری صادر شده است.

سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری فارس افزود: تاکنون هشت جلسه کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری برگزار شده است که در این راستا ۳۹ مصوبه داشته‌ایم که ۲۵ مصوبه محقق شده و ۱۴ مصوبه در حال انجام است.

بستام از تهیه و تدوین برنامه عملیاتی استقرار و اجرای نظام مدیریت دانش سازمانی استانداری فارس خبر داد و افزود: ارزیابی و سنجش بلوغ دانش سازمانی کارکنان استانداری با همکاری وزارت کشور از طریق توزیع پرسشنامه سنجش بلوغ از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری فارس بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی به اشتراک گذاری و انتقال دانش در راستای استقرار نظام جامع مدیریت دانش سازمانی، اظهارداشت: در این راستا اطلاع رسانی با پوستر، بنر و استندهای بزرگ در مسیرهای پر تردد استانداری، درج شعار مدیریت دانش در سرتیتر نامه‌های رسمی در اتوماسیون اداری، چاپ و نمایش پوستر و تبلیغ شعار دانشی در صفحه اول اتوماسیون اداری از جمله اقدامات صورت گرفته است.

گفتنی این دوره آموزشی با حضور تسهیلگران دانش دفاتر استانداری فارس و رابطین بحران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

کد خبر 6009202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha