۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

فرماندار هرسین مطرح کرد؛

مسئولین شهرستان هرسین دستاورهای نظام را تبیین کنند

مسئولین شهرستان هرسین دستاورهای نظام را تبیین کنند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین با ضرورت جهاد تبیین، گفت: مسئولین شهرستان هرسین دستاورهای نظام را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی ظهر سه شنبه در نشست بصیرتی جهاد تبیین در شهرستان هرسین، اظهار کرد: نقش و مشارکت حداکثری مردم در کارزار انتخابات به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی در ارتقا جایگاه کشور در عرصه‌های بین المللی است.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات که یک تکلیف شرعی و واجب سیاسی است قدرت چانه زنی و دیپلماسی نظام را در عرصه‌های جهانی و معادلات و سیاست‌های خارجی کشور را ارتقا خواهند داد.

فرماندار شهرستان هرسین از مسئولین خواست با تبیین دستاوردهای نظام و قیاس آن با چهل و پنج سال پیش جایگاه عظیم کشور را در عرصه‌های علمی، نظامی، نانو، کشاورزی، هوا و فضا و سایر رتبه‌ها را برای مردم تشریح کنند.

ایتوندی بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب، کشور همواره هدف هجمه‌ها و تحریم‌های شکننده و ظالمانه دشمنان بوده است و مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های حمایت از نظام و ولایت، ایستادگی و عدم سازش خود را به رخ یاوه گویان و استکبار جهانی کشانده‌اند.

فرماندار هرسین گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری پیروزی نزدیک است و انشاالله به فتح قله پیروزی که حضرت آقا فرمودند نزدیکیم.

کد خبر 6009299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha