۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

افتتاح ۴ طرح ورزشی در دهه فجر/ ۹ مجموعه ورزشی کلنگ‌زنی می‌شود

افتتاح ۴ طرح ورزشی در دهه فجر/ ۹ مجموعه ورزشی کلنگ‌زنی می‌شود

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چهار طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال دهه فجر امسال در استان همدان افتتاح می‌شود.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح ۴ طرح ورزشی به مناسبت دهه فجر در همدان اظهار کرد: چهار طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال دهه فجر امسال در استان همدان افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین ۹ مجموعه ورزشی جدید نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۴۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان همدان برنامه‌ریزی شده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه‌ها بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، به صدا در آوردن زنگ انقلاب و رژه موتورسواران در ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی در سطح استان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: میزبانی اردوی تیم ملی سنگ نوردی، افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی، میزبانی نشست مسئولان فرهنگی سه فدراسیون ورزشی، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از مادران شهدای گرانقدر، توزیع اقلام ورزشی در قالب طرح دختران آفتاب، فراغت بانوان با ورزش و مسابقات کارکنان دولت ویژه بانوان از جمله مهمترین برنامه‌های دهه فجر است.

وی با بیان جامعه ورزش بار دیگر در ۲۲ بهمن در صف اول خواهد بود، گفت: جامعه ورزش استان همدان در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پر شور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهد کرد.

حقیقی افزود: همواره جامعه ورزش استان همدان ثابت کرده که دل بسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

کد خبر 6009928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha