۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲

یک مسوول در اداره‌کل راهداری استان زنجان تاکید کرد؛

تردد در مسیرهای کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ

تردد در مسیرهای کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در مسیرها کوهستانی زنجان فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف استان هستیم، اظهار کرد: همین امر باعث شده است تا تردد در مسیرهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر باشد.

وی با تاکید بر اینکه توصیه ما به هم‌استانی‌ها و سایر هموطنان‌مان این است که از انجام سفرهای غیرضروری در چنین شرایطی اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: باوجود اینکه شاهد بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان هستیم، اما تردد در همه محورها جریان دارد.

این مسؤول با یادآوری اینکه هم‌وطنانی که قصد انجام سفر ضروری از محورهای کوهستانی را دارند، حتماً باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، تصریح کرد: تردد در چنین شرایط جوی حتماً باید با رعایت کامل نکات ایمنی همراه باشد تا شاهد بروز سانحه ناگواری نباشیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه هم‌وطنان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها کسب اطلاع کنند، عنوان کرد: برای این منظور، سامانه ۱۴۱ آماده پاسخ‌گویی به سوالات هم‌وطنان در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها است.

کد خبر 6009957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha