۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

پنجره مهر؛

ارتقا نمایندگی آموزش و پرورش هشت بندی مطالبه جدی از رییس‌جمهور

ارتقا نمایندگی آموزش و پرورش هشت بندی مطالبه جدی از رییس‌جمهور

میناب - رییس شورای اسلامی مجتمع امام هشت بندی گفت: ارتقا نمایندگی آموزش و پرورش به اداره مستقل، مطالبه جدی مردم از رییس جمهور است.

موسی حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص مسایل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه توکهور و هشت بندی و انتظارات مردم از رییس جمهور در سفر به هرمزگان در این زمینه عنوان کرد: منطقه توکهور و هشت بندی دارای بیش از ۸ هزار نفر جمعیت دانش آموزی است که در ۸۷ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

رییس شورای اسلامی مجتمع امام هشت بندی، تصریح کرد: منطقه توکهور و هشت بندی دارای دانش آموزان مستعد بسیاری است به طوری که در آزمون‌های سراسری این منطقه دارای رتبه‌های ۳۹،۹۲و رتبه‌های بسیار زیر هزار بوده است که بیانگر مستعد بودند دانش آموزان آن با وجود زیرساخت‌های ضعیف آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بعد مسافت طولانی و وجود راه ارتباطی حادثه خیز تا مرکز شهرستان دانش آموزان مستعد این منطقه از دسترسی به امکانات مناسب آموزشی محروم هستند و زیرساخت‌های ضعیف آموزش خود منطقه جوابگوی انتظارات دانش آموزان مستعد نیست.

حیدری افزود: منطقه بزرگ توکهور و هشت بندی با بیش از ۸ هزار نفر جمعیت دانش آموزی و فاصله طولانی تا مرکز شهرستان و استان تنها با یک نمایندگی آموزش و پرورش بدون امکانات، نیرو، تجهیزات و اختیارات اداره می‌شود که بر مشکلات مردم افزوده است.

رییس شورای اسلامی مجتمع امام هشت بندی خاطرنشان کرد: منطقه توکهور و هشت بندی نیازمند استقرار عاجل اداره آموزش و پرورش مستقل است و مردم انتظار دارند در سفر ریاست جمهور به هرمزگان این مطالبه دیرینه آنها محقق شود.

کد خبر 6010151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      1 0
      الان اینارو میگید و می‌گذارید داخل سایت که چی بشه! جز اینه که دنبال رای و اینا هستین! ، اینا دیده نمیشه ، از مسولین کسی نگاه نمیکنه ، این مسائل باید در حضور خودشون و مسولین استانی بازگو بشه ، این حرفهای کلیشه ای و تکراری دردی رو دوا نمیکنه ، شما باید جوری رفتار کنید که پشتوانه ی مردم هستید