۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

استاندار مرکزی:

برخورد با فساد باید دستور کار دستگاه های اجرایی باشد

برخورد با فساد باید دستور کار دستگاه های اجرایی باشد

اراک- استاندار مرکزی گفت: برخورد با فساد باید دستور کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان مرکزی ضمن تبریک ۴۵ و مین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی تنها انقلابی در سطح جهان است که توانسته به دهه میانه پنجم خود برسد این در حالیست که اکثر انقلاب‌ها از دهه سوم هم عبور نکردند.

استاندار مرکزی افزود: سلامت اداری و فساد اداری از عواملی است که ایران اسلامی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد بنابراین به همان میزان که سلامت اداری ارتقا یابد به همان اندازه می‌توان وفاداری و تعهد خود را به نظام اسلامی اعلام کرد.

مخلص الائمه با بیان اینکه ناکارآمدی نظام اداری و ساختار اداری علت بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: با این وجود دستگاه‌های عدالتی همواره به این مقوله توجه جدی دارند.

وی با بیان اینکه نظارت برحسن اجرای امور و نظارت بر اجرا از وظایف مهم سازمان بازرسی گفت: با اجرای صحیح قوانین می‌توان از سو جریان‌ها جلوگیری کرد و سازمان بازرسی در آموزش باید به این هشدارها توجه داشته باشد و این مهم مورد توجه مدیران نیز باشد.

استاندار مرکزی بر برخورد جدی با فساد از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: این مساله در هیأت دولت مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد بی محابا با فساد بود.

مخلص الائمه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ۲ سال اخیر به صورت جهادی پای کار بودند و حتی یک روز تعطیل نشدند اگر غیر از این باشد در نظر ما خائن به دولت است.

وی افزود: استان مرکزی استان تولید و صنعت است اما به دلیل فساد و خیانت در ادوار گذشته برخی شرکت‌های بزرگ به خاک سیاه نشسته بودند این در حالیست که برخی از این شرکت‌ها می‌توانستند موتور پیشران کشور باشند.

استاندار مرکزی گفت: در ۲ سال اخیر حمایت‌های خوبی در حوزه صنعت صورت گرفته اما تلاش بیشتری نیاز است.

کد خبر 6010162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha