۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۰

رییس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان همدان:

جشنواره زمستانی شنا با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود

جشنواره زمستانی شنا با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود

رییس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان همدان گفت: جشنواره زمستانی شنا به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف کشف استعداد در رده‌های پایه برای آینده شنا استان همدان برگزار می‌شود.

حامد جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره برگزاری جشنواره زمستانه شنا به مناسبت دهه مبارک فجر در استان همدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت ۴ دوره مسابقات شنا به مناسبت دهه فجر در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دور نخست این مسابقات ویژه شناگران زیر ۱۰ سال بود که با حضور ۱۵۰ شناگر در قالب ۱۶ تیم از سراسر استان همدان و یک تیم میهمان از استان کردستان برگزار شد.

رییس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان همدان با بیان اینکه رده‌سنی زیر ۱۰ سال پایه و اساس آینده شنا هستند، گفت: هدف ما کشف تمامی استعدادهای استان است.

جلیلوند خاطرنشان کرد: تمام سیاست‌گذاری‌های ما نیز معطوف به سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه بوده تا بتوانیم آینده شنا استان را تأمین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های دیگر مسابقات جشنواره زمستانی شنا بیان کرد: رقابت رده‌های سنی ۱۱-۱۲ سال، ۱۳-۱۴ سال و ۱۵-۱۷ سال در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

رییس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان همدان عنوان کرد: این جشنواره زمستانی با هدف کشف استعدادها و به مناسبت سالگرد شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 6010480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha