۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی از مالخران در گیلان

کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی از مالخران در گیلان

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی از مالخران در استان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۲۷ سارق و مالخر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند اجتماعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح، پلیس از ۱۰۷ واحد صنفی در استان بازدید و ۱۶ واحد صنفی متخلف اعم از ضایعات فروشی و سمساری که در امر خرید و فروش وسایل سرقتی فعالیت داشتند را پلمب کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۳۲ سارق و ۹۵ مالخر شناسایی و پس از دستگیری، ۶۸ فقره پرونده مرتبط با مالخران در سطح استان کشف شد، افزود: مقادیری سیم و کابل برق و مخابرات، ۱۲۶ کیلوگرم آهن و شیرآلات، مصالح ساختمانی، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی و آشپزخانه شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، مقادیری خشکبار، ۵ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت، ۵ دستگاه دوچرخه و لوازم و قطعات خودرو سرقتی جمعاً به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

کد خبر 6010519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha