۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۰

فرمانده سپاه رودسر خبر داد؛

اجرای ۳۶۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در رودسر

اجرای ۳۶۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در رودسر

رودسر- فرمانده سپاه ناحیه رودسر از اجرای ۳۶۰ عنوان برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد قدرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مدد امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای ما نهال انقلاب توانست جوانه بزند و به یک درخت تنومند تبدیل شود.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی فرامنطقه ای است و تدابیر جهانی امام خمینی (ره) می‌تواند در تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد.

فرمانده سپاه رودسر با بیان اینکه باید برای حفظ و نگهداشت انقلاب تلاش شود، گفت: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است.

قدرتی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار محوری جشن ملی مشارکت پرشور آینده روشن عنوان شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی همچنان گام بر می‌دارد.

وی از اجرای ۳۶۰ برنامه همزمان با دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، سپاه شهرستان، رده‌های اقشاری پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه رودسر به برنامه‌های شاخص این دهه اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، افتتاح مسکن محرومین، رژه موتوری مسلح، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست تبیینی و روشنگری با موضوعات دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادواره‌های شهدای خانگی در سطح منازل شهدا، برپایی ایستگاه‌های نقاشی با موضوع انقلاب، محافل انس با قرآن و توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار بخشی از این برنامه‌ها است.

کد خبر 6010565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha