۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۵

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

تکمیل طرح های نیمه کاره و رها شده اولویت دولت است

تکمیل طرح های نیمه کاره و رها شده اولویت دولت است

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تکمیل طرح های نیمه کاره و رهاشده را از اولویت های عمرانی دولت در استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی صبح پنجشنبه در حاشیه آغاز گرامی داشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و تبریک آغاز ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از تشکیل دولت سیزدهم، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور به عنوان مسئول قوه مجریه جمهوری اسلامی، در همه زمینه‌ها تحول ایجاد شد که در حوزه عمران شاهد شکوفایی طرح‌ها در کشور هستیم.

وی اتمام طرح‌های نیمه تمام که برخی از آنها چند دهه نیمه کاره رها شدند را از اولویت کار عمرانی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در سفرهای شهرستانی استاندار مازندران نیز بیشترین بازدید از روستاها انجام می‌شود تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات روستاها، مولد سازی روستاها نیز پیگیری و اجرایی بشود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران حضور در بین مردم را موجب ارتباط بی واسطه مردم با مسؤولان دانست و یادآورشد: مردم داری و توجه ویژه به محرومان سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب و از اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

بیش از هزار پروژه عمرانی با اشتغال ۱۰ هزار نفر در مازندران افتتاح می‌شود.

کد خبر 6011017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha