۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی است

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی است

گرگان- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور مردم در انتخابات و در پای صندوق‌های رای زمینه‌ ساز پیشرفت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح پنجشنبه در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام به مهین اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن ایام دهه فجر، اظهار کرد: فرا رسیدن دهه فجر تنها برای برگزاری جشن و تکرار جشن نیست.

وی با اشاره به اینکه باید از اصل دهه فجر مراقبت شود، افزود: باید این کار بزرگی که توسط امام خمینی و مردم صورت گرفته تکثیر شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است و در نزد جهان مقتدر نشان داده شده است.

وی با اشاره به تنوع قومیتی در استان گلستان و دیگر استان‌های کشور افزود: دشمن در هر زمان به دنبال تخریب و ضربه وارد کردن به چهره‌های مختلف اقوام کشور است اما اقوام با حضور خود در صحنه‌های مختلف شکست سختی به دشمن وارد کردند.

معروفی اظهار کرد: همان گونه که این مردم ۴۵ سال با تمام سختی‌ها پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند و از آرمان‌های خود دفاع کردند مسؤولان هم باید پای کار باشند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی مردم ایران را مردم هوشمند و با بصیرت دانست و افزود: در فتنه ۸۸ مردم انقلاب حماسه ۹ دی را رقم زدند و نشان دادند که پای انقلاب هستند. این مردم در صحنه‌های مختلف نشان دادند هر کجایی که منافع کشور در خطر باشد در صحنه حاضر می‌شوند و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: مردم ما برای رشد جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این رویداد بزرگ و حماسی مشارکت می‌کنند و باری دیگر با حضور پرشور خود حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

کد خبر 6011018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha