۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

رییس علوم پزشکی لرستان:

۸ هزار مترمربع فضای درمانی و بهداشتی در لرستان افتتاح می‌شود

۸ هزار مترمربع فضای درمانی و بهداشتی در لرستان افتتاح می‌شود

خرم‌آباد - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح هشت هزار مترمربع فضای درمانی و بهداشتی در این استان طی ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دلفان در سخنانی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بحث زیر ساخت‌های حوزه سلامت لرستان افتاده است، اظهار داشت: سه پروژه مهم بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد، «رازی» کوهدشت و «گهر» دورود، از روند و رشد خوبی برخوردارند که طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، پیش می‌روند.

وی افزود: بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد از ۲۳ درصد و «رازی» کوهدشت از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند و در صورت تأمین اعتبارات لازم، تا دو سال آینده افتتاح خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اتمام ۱۱۲ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته و تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۴ پروژهٔ عمرانی به متراژ هشت هزار و ۲۴ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در سطح استان هستیم که با این احتساب، هر هفته ما شاهد افتتاح یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان بوده که بیشتر پروژه‌های حوزه سلامت به بهره‌برداری رسیده‌اند و تعدادی هم قابل افتتاح هستند و تعداد هم در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6011134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha