۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

رییس ستاد دهه فجر استان بوشهر خبر داد؛

اجرای ۳۰۰ برنامه شاخص دهه فجر در استان بوشهر

اجرای ۳۰۰ برنامه شاخص دهه فجر در استان بوشهر

بوشهر- رییس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: ۳۰۰ برنامه شاخص توسط کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر در استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر در استان بوشهر با تبریک آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام به وطن، گفت: امام راحل ایستادگی و مقاومت را به ما یاد داد زندگی عزت مندانه و شرافتمندانه در پرتو اسلام را به ما آموخت.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: امام (ره)، امام تحول در عملکرد، اندیشه و نگاه بود، خداوند را شاکریم که به رهبری حکیم و فرزانه متنعم هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار دهه فجر «جشن ملی مشارکت پرشور آینده روشن» نامگذاری شده است، بیان کرد: مراسم دهه فجر امسال با تاکید بر جهاد تبیین به ویژه دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت انقلابی آغاز شد.

حجت‌الاسلام جمالی از اجرای ۳۰۰ برنامه شاخص توسط کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: حماسه سرنوشت ساز انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم و هم مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور حماسی مردم و ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

کد خبر 6011202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha