۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

فرماندار بیله سوار خبر داد؛

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در بیله سوار همزمان با دهه فجر

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در بیله سوار همزمان با دهه فجر

بیله سوار- فرماندار شهرستان بیله سوار از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بیله سوار خبر داد.

صاحبعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی، آغاز عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای قشلاق دشت، افتتاح ۳ مدرسه در مناطق روستایی شهرستان و افتتاح آسفالت محور بیله سوار به بابک نمونه‌هایی از پروژه‌های افتتاحی شهرستان بیله سوار در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان بیله سوار به برگزاری مراسم و جشن‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشن‌ها امسال باید متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده و اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

اصغری با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید وافر دارند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای بسیاری بوده که باید چنین اتفاقاتی برای مردم به ویژه نسل جوان نه تنها در ایام دهه فجر بلکه در دیگر مناسبت‌ها تبیین و بازگو شود.

کد خبر 6011223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha