۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

استاندار البرز: 

دستگاه‌ها با کوتاه کردن فرایندهای اداری امور مردم را تسهیل کنند

دستگاه‌ها با کوتاه کردن فرایندهای اداری امور مردم را تسهیل کنند

کرج- استاندار البرز گفت: ادارات و دستگاه‌ها با کوتاه کردن فرآیندهای اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری چهارباغ که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید روایتگر و تبیین گر دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم و عظمت و شکوه این انقلاب که مرهون خواست و اراده مردم است را به جهانیان نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان البرز همواره به دنبال تکریم و احترام و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم باشند، مطرح کرد: مشکلات و مسائلی وجود دارد اما برنامه‌های دولت و به تبع آن استان البرز نیز شتابان در حال اجراست و در حال حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی هستیم. ادارات و دستگاه‌ها با کوتاه کردن فرآیندهای اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

استاندار البرز عنوان کرد: اگر با هدف حل مشکلات مردم و کسب رضای خداوند متعال کاری را انجام دهیم، هرگز مواخذه نمی‌شویم. حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم گام بر می‌دارند. مسؤولان باید با توجه به مطالبه و نیاز مردم، بر اولویت‌های شهرستان متمرکز شوند و با توجه به اهمیت موضوعات نسبت به حل موانع اقدام کنند.

عبداللهی بیان کرد: هفت محله محروم در چهارباغ شناسایی شده و باید هر سال بیش از ۱۰ کار ویژه برای این محله‌ها صورت گیرد، به نوعی که برای مردم ملموس باشد. احداث و ایجاد گلخانه‌ها در اراضی فاقد سند بلامانع است و اخذ مجوز و پروانه تأسیس نیز در خلال و روند راه اندازی گلخانه دنبال شود. تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر استان شده بنابراین با راه اندازی گلخانه‌ها می‌توان این روند را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان چهارباغ این ظرفیت وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود که مسؤولان شهرستان باید برای این امر برنامه ریزی و نسبت به آن اقدام کنند، خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر تحولات بزرگی در تقویت زیرساخت‌ها و سرانه‌ها صورت گرفته و این روند ادامه دارد. اکنون ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه شده و این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به یک هزار و ۵۰۰ تخت می‌رسد.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه برای نیل به نرم کشوری باید یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در البرز ایجاد شود، ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار قرار داده‌ایم که تاکنون ۱۰۰ مورد محقق شده است. قرارگاه اجتماعی در استان تشکیل شده و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرایم از جمله آنها است، الگوی کشور شد.

به گفته وی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و هر یک از ما مکلف و موظف به ایجاد بسترهای حضور پرشور مردم هستیم. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت و قوت جمهوری اسلامی است و هر چه حضور مردم پرشورتر باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

کد خبر 6011292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha