۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

شکوفایی نسل امروز نیازمند تلاش مضاعف از سوی دولت و مجلس است

شکوفایی نسل امروز نیازمند تلاش مضاعف از سوی دولت و مجلس است

خمین- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شکوفایی نسل امروز نیازمند تلاش مضاعف از سوی دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد علامتی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خمین اظهار کرد: انقلاب اسلامی را نباید یک رخداد اجتماعی قلمداد کرد چرا که انقلاب اسلامی نظام تکوین بشری را رقم می‌زند.

وی افزود: اکنون در مرحله دیگری از انقلاب اسلامی و مرحله تمدن نوین اسلامی هستیم که از آن به عنوان یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی یاد می‌شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در صورتی می‌توانیم به تمدن نوین اسلامی دست یابیم که ریل گذاری درستی رقم بخورد.

علامتی ادامه داد: اکنون برای جامعه سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نیاز به تربیت و آموزش و تربیت تمدن اسلامی داریم و بر همین اساس تربیت در حوزه تمدن جمهوری اسلامی تعریف جدید پیدا کرده است و امروز نیازمند تربیت حماسی مبتنی بر تعالی اسلامی هستیم و باید در این مسیر حرکت کرد.

وی گفت: نسل امروز باوجود اینکه نقشی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند اما دل در گرو این انقلاب دارند که نمونه آن حادثه تروریستی کرمان مردم ما به یاد و نام شهید سلیمانی حضور یافتند که ۲۸ دانش آموز در این حادثه به شهادت رسیدند.

علامتی افزود: این سند افتخار نسل جدید و افتخار جمهوری اسلامی و بیانگر آن است که کودکان و دانش آموزان دل در گرو جمهوری اسلامی دارند از این رو مسؤولان دولت و مجلس برای پیشرفت و شادابی جامعه بخصوص نسل امروز تلاش کنند.

کد خبر 6011388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha