۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

فرماندار رودسر:

انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است، گفت: تفکرات انقلابی مردم ما موجب شده تا کشورمان همچنان استوار به پیش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در پرتو رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید یک مقدمه بسیار طولانی در تاریخ معاصر ایران دارد.

حیدری با بیان اینکه نقطه صحیح ماجرای پیروزی انقلاب به مبارزات ملت ایران با قدرت‌های بزرگ ۲۸ مرداد سال ۴۲ بر می‌گردد، افزود: مردم ایران طی این سال‌ها در پرتو پیشروی روحانیت در قالب‌های گوناگون جنبش‌های آشکار و پنهان و با محوریت مساجد خط یک مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و حضور قدرت‌ها در ایران بوده‌اند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه در طول این دوره تاریخی خیلی از بزرگان روحانیت در مجادله و مبارزه با رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند، گفت: انقلاب ما که یک مبدا در تاریخ معاصر شد یک پیشینه بسیار طولانی دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب ما در سطح بین المللی به مانند خورشید درخشان درخشش دارد و الهام بخش برای جهانیان است به واسطه ریشه طولانی و اهداف متعالی و بلند آن است.

حیدری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ارکان انقلاب‌ها برای ماندگاری در تاریخ سه مؤلفه اهداف، رهبری انقلاب و سوم مردم است، اضافه کرد: اگر انقلابی بخواهد خود را در تاریخ ماندگار کند حتماً به طور همزمان به این سه رکن نیازمند است.

حیدری با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ خاکریز های بسیار بلند و مستحکمی در برابر انقلاب اسلامی در منطقه خاور میانه و دیگر مناطق ایجاد کردند، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده و تفکرات انقلابی مردم ما به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، موجب شده تا کشور اسلامی ما همچنان استوار به پیش برود.

کد خبر 6011459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha