۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

امام جمعه روستای نگل:

انقلاب اسلامی ایران وسیله بیداری اسلامی در منطقه شد

انقلاب اسلامی ایران وسیله بیداری اسلامی در منطقه شد

سنندج_ امام جمعه روستای نگل گفت: انقلاب اسلامی ایران وسیله بیداری اسلامی در منطقه شد و ثمرات زیادی برای این مردم به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمود مدرسی عصر پنج‌شنبه در جریان دیدار استاندار کردستان با مردم بخش کلاترزان با تقدیر از خدمات دولت و تلاش‌های استاندار کردستان در این استان اظهار کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و باید مدیران دستگاه‌ها تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم بکار گیرند.

وی افزود: اکنون در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد خدمات و برکات این انقلاب به مردم هستیم و انقلاب ما وسیله‌ای برای بیداری اسلامی در منطقه شده است.

امام جمعه روستای نگل از حضور مردم در استقبال از استاندار نیز تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها بیانگر وفاداری آنها به انقلاب اسلامی است.

بخشدار کلاترزان شهرستان سنندج نیز در این مراسم با اشاره به وجود سه دهستان و ۲۱ هزار نفر جمعیت در این بخش اضافه کرد: مردم در کنار انقلاب و نظام بوده و در سفر رئیس جمهور به استان، با استقبال کم نظیر توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

حامد راست خدیو، مردم این بخش را شایسته بهترین خدمات خواند و تصریح کرد: کارهای خوبی در طول ۴۵ سال گذشته در زمینه زیرساخت و جاده روستایی و طرح هادی در این منطقه انجام شده است اما نیاز به تقویت و توسعه دارد.

وی به لزوم راه‌اندازی مجدد بانک کشاورزی در شویشه، مناسب نبودن ۶۰ درصد راه روستایی پرداخت و خواستار توجه به مطالبات مردم این منطقه و رفع مشکلاتشان شد.

در ادامه میز خدمت ادارات با حضور استاندار کردستان، معاونین ایشان و جمعی دیگر از مدیران ادارات استان برگزار شد.

کد خبر 6011536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha