۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است

انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است

گناوه- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نور انقلاب اسلامی به همه مظلومان و مجاهدان راه خدا تابیده و به سراسر جهان صادرشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی عصر پنج شنبه در مراسم جشن انقلاب در تالار بهزاد گناوه اظهار داشت: دشمنان همواره توطئه‌ها و ترفندهای مختلف خود را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی به کار برده‌اند اما امروز پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی به یاری خدا و به عظمت ولایت فقیه و رهبری و پشتیبانی و بصیرت مردم همیشه در صحنه تمامی این ترفندها خنثی شده و جمهوری اسلامی در اوج قدرت است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که به فرموده امام خمینی (ره) «انفجار نور» است و این نور به همه مظلومان و مجاهدان راه خدا و مردم جهان تابیده و به سراسر جهان صادرشده است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با نفس مسیحایی خود به آزادی خواهان جهان حیاتی دوباره داده است.

انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است

وی گفت: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد باز هم آمریکا امید به بازگشت به ایران را با کودتا داشت اما حضور چشمگیر مردم پشت آمریکا را به خاک مالید و این حضور ملت کمر آمریکا و ابرقدرت‌ها را شکست.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) سال‌ها در تبعید سختی‌ها بسیاری را تحمل کرد و با تمام توان به پای انقلاب، مردم و اسلام ایستاد و این ایستادگی با حمایت همه جانبه مردم همیشه در صحنه به پیروزی نظام مقدس اسلامی منجر شد.

سردار رمضانی گفت: به فرموده امام راحل «آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند» و هر توطئه آنها شکست خواهد خورد و جرأت تعدی به ایران اسلامی را نخواهند داشت.

انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و نفس مسیحایی رهبر ما امروز در سینه مقاومت و آزادی خواهان جهان است و به آنها شجاعت و جرأت دفاع در برابر اسرائیل و استکبار را به آنها داده است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید هوشیار باشیم و در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که در پیش رو داریم باشکوه‌تر از همیشه و همه با هم شرکت کنیم.

کد خبر 6011610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha