۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۶

معاون فرماندار دیر:

اهمیت حضور مردم در انتخابات تبلیغ شود

 اهمیت حضور مردم در انتخابات تبلیغ شود

بوشهر- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید برای حضور مردم در انتخابات تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فخرایی پنجشنبه شب به مناسبت آغاز دهه فجر در آئین عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر دیر، اظهار داشت: ۱۲ بهمن طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ بود که آن روز در تاریخ انقلاب ما برای همیشه جاودان ماند چرا که آغاز حکومت الله بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، طاغوت و شاه و شاهزادگی و خان‌بازی و هر چه که بوی استکبار و ظلم و ستم می‌داد از بین رفت و پابرهنگان و مستضعفان این سرزمین رشد پیدا کردند.

وی بیان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی شهدایی چون همت، بروجردی، خرازی، برونسی، باقری، باکری، چمران، حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای پرورش پیدا کردند و همه شهدایی که در این مسیر جانشان را دادند.

 اهمیت حضور مردم در انتخابات تبلیغ شود

فخرایی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ما بالنده‌تر از دیروز در برابر ظلم و ستم آمریکا ایستاده است، گفت: امروز آمریکا فقط به تهدید لفظی اکتفا می‌کند و بعد بیانیه می‌دهد که ما قصد حمله به ایران نداریم در حالی که نیروهایش یکی یکی به هلاکت می رسند.

وی با اشاره به اینکه امروز این قدرت انقلاب اسلامی ما از امام به ما به ارث رسیده است، عنوان کرد: بعد از رحلت امام، نقش مقام معظم رهبری در هدایت نظام و انقلاب را فراموش نکنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان امتداد پیدا کرده است که این قدرت را امام و شهدا به ما داده‌اند.

وی ابراز کرد: رهبری با صلابت چفیه بر دوش انداخته تا بدانید بسیجی بودن افتخار هست و لباس بسیجی لباس شهداست.

 اهمیت حضور مردم در انتخابات تبلیغ شود

فخرایی تاکید کرد: امروز اگر می‌خواهیم راه شهید سلیمانی، شهید موسوی و شهدای مقاومت و احمد حیدری و سمنبر عالی‌پور را ادامه دهیم، باید برای حضور مردم در انتخابات تبلیغ کنیم.

وی یادآور شد: اگر خودمان رأی می‌دهیم با همه وجود باشد و اگر به سن رأی نرسیده ایم، خانواده‌هایمان را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: دشمن منتطر است اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد برای ضربه زدن به کشور وارد میدان شود که نخواهد توانست.

وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم در این مسیر محکم و استوار برای مشارکت حداکثری مردم و خانواده‌هایمان و اهل محل در انتخابات تلاش کنیم.

 اهمیت حضور مردم در انتخابات تبلیغ شود

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر با گرامیداشت یاد امام و شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: با حضور در گلزار شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنیم.

سرهنگ عبدالکریم پولادی فر افزود: راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 6011727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha