۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

فرمانده سپاه شفت:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور صبح جمعه در جمع مردم روستای چماچا اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه سهمگینی بر پیکره استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه نقش همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پررنگ بود، افزود: از بعد انقلاب روز به روز از عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده است.

سرهنگ نقدپور با تاکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: برگزاری انتخابات و همه پرسی یکی از دستاوردهای بسیار مهم این انقلاب است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منشأ بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردها در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، نظامی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و غیره شده که در سایه ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی به دست آمده است.

سرهنگ نقدپور اضافه کرد: تبیین دستاوردهای عظیم و منحصر به فرد انقلاب اسلامی رسالت مهمی است که پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های محله اسلامی باید به آن بپردازند و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن این دستاوردها در جامعه است.

فرمانده سپاه شفت به نقش مهم مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات‌های متعدّد در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون، در راستای تحقق بخشیدن به نقش تعیین کننده مردمی است.

وی با اشاره به فرمایشات مکرر امامین انقلاب نسبت به لزوم حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد این انقلاب و نظام گفت: این امر بیانگر اهتمام جدّی به این نقش و تکیه نظام اسلامی به مردم در همیشه دوران‌ها بوده است.

کد خبر 6011807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha