۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود

لارستان-مسوولان لارستان در دیدار با رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی خواستار برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال در این شهرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار ویژه لارستان، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، معاون اداره ورزش و جوانان لارستان و رئیس هیئت بسکتبال لارستان با حضور در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با جواد داوری رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسکتبال لارستان می‌تواند حرف‌های زیادی در کشور داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری اردوهای تیم ملی در لارستان برای جامعه بسکتبال لارستان ایجاد انگیزه می‌کند و جذب استعدادها و توسعه این رشته را به دنبال خواهد داشت.

داریوش دهقان با اشاره به اینکه دوره مربیگری درجه سه بسکتبال زیر نظر انستیتو فدراسیون بسکتبال در لار برگزار شد، گفت: در این دوره بیش از ۱۰ نفر از آقایان و بانوان لارستانی حضور داشتند و این موضوع می‌تواند برای هیئت بسکتبال بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان برگزاری مسابقات نونهالان کشور و اردوهای تیم ملی، جشنواره مینی بسکتبال منطقه‌ای و دوره‌های دانش افرایی، داوری و امکانات سخت افزاری را رئیس از فدراسیون بسکتبال درخواست کرد.

کد خبر 6011988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha