۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

امام جمعه ارومیه:

انقلاب اسلامی اتفاقی عادی نیست/عزت بزرگترین دستاورد

انقلاب اسلامی اتفاقی عادی نیست/عزت بزرگترین دستاورد

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را کاملاً تغییر دادو مسیر طاغوتی به مسیر الهی و حکومت الهی تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهارکرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و ارمغان آن برای ملت ایران عزت، آزادی و استقلال است.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت کشور ایران استقلال سیاسی و استقلال نظامی نداشت، بیان کرد: مستشاران نظامی بیگانه در کشور ما بیشتر از کل ارتش ایران حقوق دریافت می‌کردند و هیچ ارزشی برای حکومت نیز قائل نبودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای حاکمیت اسلام قیام کردند اظهار کرد: قیام مردم و امام (ره) برای حاکمیت اسلام بود و انقلاب اسلامی در جهان سیاست تغییرات مهمی ایجاد کرد چرا که ابرقدرتها جهان را به ۲ قسمت تقسیم کرده بودند و کسی جرأت تخطی از این موارد را نداشت، اما انقلاب اسلامی به هردوی آنها پشت کرد و این معادله را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز آمریکا در برابر ایران اسلامی مستاصل است و این اوج مردانگی است و این مردانگی و اقتدار هزینه دارد ولی کشور ما به سمت پیروزی نهایی در حرکت است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با ورود امام (ره) به کشور به اوج رسید و حماسه ۲۲ بهمن محقق شد و این ایام را باید زنده نگهداشت و به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را کاملاً تغییر داد و مسیر طاغوتی به مسیر الهی و حکومت الهی تغییر یافت و نباید انقلاب و علت این تحول را فراموش کرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی اتفاقی عادی نیست و امسال هم در راستای گرامیداشت این رویداد عظیم پر شورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

کد خبر 6012206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha