۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

رییس کل دادگستری مازندران مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان

ساری- رییس کل دادگستری مازندران حمایت از شرکت های دانش بنیان را امری الزامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری ظهر شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران بر حمایت مؤثر دستگاه قضائی استان از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: نسبت به موارد و موضوعاتی که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در آن راستا مورد حمایت و کمک دستگاه قضائی استان قرار گیرند، احساس تکلیف و مسؤلیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در اسرع وقت، کل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان و در اولویت این مشکلات، مواردی که سبقه حقوقی و قضائی دارند، شناسایی و در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در مرحله بعد نیز مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان با دستگاه‌های دیگر از جمله سیستم بانکی، احصا شده و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری در ادامه از تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استان با تهیه گزارشی از علل و موانع عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و همچنین وظایفی که قرار بوده سازمان‌ها و دستگاه‌ها در قبال شرکت‌های دانش بنیان به آن عمل کنند، با آمادگی و آگاهی کامل همراه با پیشنهادات قابل اجرا در جلسه حضور یابند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان باید عملیاتی و اجرایی شود، تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید با رفع موانع موجود، کاهش چالش‌ها و مشکلات موجود را حس کرده و با شوق و علاقه مندی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند تا به اهداف تعیین شده دست یابند.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و قطعاً دستگاه قضائی استان حمایت مؤثر و تأثیرگذار از این شرکت‌ها خواهد داشت.

کد خبر 6013059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha