۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

استاندار البرز:

اراده خدمت و حل مشکلات مردم باید در مسؤولان تقویت شود

اراده خدمت و حل مشکلات مردم باید در مسؤولان تقویت شود

نظرآباد- استاندار البرز گفت: هیچ مدیری برای خلوص نیت، خدمت و حل مشکلات مردم مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد بنابراین باید این اراده در مسؤولان استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در شورای اداری نظرآباد که در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک اعیاد ماه رجب گفت: مدیران در سطوح مختلف باید نسبت به تسهیل و تسریع روند اخذ مجوزها برای ایجاد واحدهای گلخانه‌ای، تولیدی، صنعتی و … اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ مدیری برای خلوص نیت، خدمت و حل مشکلات مردم مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد بنابراین باید این اراده در مسؤولان استان تقویت شود، عنوان کرد: تولید گاز در کشور با میزان مصرف تناسب و تراز ندارد بنابراین باید با استفاده از فرهنگ سازی نسبت به مصرف بهینه خانگی و صنعتی اقدام کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: در خصوص مصرف برق نیز این ضرورت وجود دارد که با مدیریت مصرف به تأمین نیازهای خانگی و صنعتی در این بخش کمک شود. محدودیت‌های منابع مالی دولت به دلایل مختلف اعم از تحریم‌ها در روند تحقق اهداف و برنامه‌ها خلل ایجاد کرده اما دولت مردمی سیزدهم بی وقفه در تلاش است.

عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو و تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این راستا افزود: همه باید تلاش کنیم تا با مشارکت حداکثری، قدرت کشور را در مجامع جهانی افزایش دهیم. وحدت، اخوت، انسجام و همدلی حاکم بر استان، مشهود بوده و تاکنون موجب توفیقات بزرگی شده است.

کد خبر 6013060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha