۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان اعلام کرد؛

عملیات برف‌روبی در بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر باند در محورهای قوچان

عملیات برف‌روبی در بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر باند در محورهای قوچان

قوچان- رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان از عملیات برف‌روبی در بیش از هزار کیلومتر باند در محورهای مواصلاتی قوچان خبرداد.

جواد جعفری تیتکانلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش برف از حوالی ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته در این شهرستان آغاز شد که ۵۲ راهدار در قالب ۳ اکیپ مستقر در ۳ راهدارخانه قوچان به همراه ۳۰ دستگاه ادوات سبک و سنگین عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی را انجام دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان اولویت عملیات برف‌روبی را تمرکز بر محورهای اصلی این شهرستان دانست و تصریح کرد: تاکنون قریب به هزار تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی این شهرستان پاشیده شده و بیش از هزار کیلومتر باند برف‌روبی شده است.

وی با اشاره به انسداد محور قوچان درگز در روز گذشته افزود: از ساعت ۹ صبح امروز علیرغم کولاک این محور بازگشایی‌شده و تردد تنها با زنجیر چرخ و احتیاط لازم امکان‌پذیر است.

جعفری با بیان اینکه حدود ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی اولویت راهداران برای بازگشایی بوده است گفت: هم‌اکنون راهداران در محورهای اصلی مستقر هستند و راه‌های روستایی در اولویت بعدی قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان تأکید کرد: هیچ راه روستایی بسته نبوده ولی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

کد خبر 6013280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha