۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

طی یک سال گذشته انجام شد؛  

افزایش بیش از ۲ برابری ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

افزایش بیش از ۲ برابری ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری در کنترل ترافیک برای شهروندانی است که از حمل و نقل عمومی در سطح شهر استفاده می‌کنند گفت: بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: موجودی دستگاه‌های فعال ناوگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر در سال جاری ۱۳۶ دستگاه بود که با حمایت و تلاش‌های پارلمان مدیریت شهری طی یک سال ۱۵۳ دستگاه اتوبوس از طریق یارانه دولت، اوراق و منابع شهرداری خریداری شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج استفاده از ناوگان حمل و نقل پاک و سبز را در کاهش آلودگی ضروری دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹ دستگاه به شهرداری کرج تحویل و ۵۳ دستگاه اتوبوس نیز بهسازی شده و آماده بهره برداری است.

رحیمی اظهار کرد: از مجموع دستگاه‌های اتوبوس خریداری شده ۴۰ دستگاه برقی هستند و قرار است در خط ویژه اتوبوس (میدان حصارک-پایانه شهید سلطانی) به کار گرفته شوند و به عنوان ستون فقرات حمل و نقل عمومی در سطح شهر ایفای نقش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: تا پایان سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه به چرخه خدمات اضافه می‌شود که به حداقل ۲۰۰ راننده پایه یکم نیاز داریم که فراخوان آن نیز در حال انجام است.

کد خبر 6013833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha