۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

به میزبانی حوزه هنری لرستان؛

پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» در خرم‌آباد برگزار شد

پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» در خرم‌آباد برگزار شد

خرم‌آباد - پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» توسط حوزه هنری در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» با حضور شاعران مطرح ملی، بومی و استقبال پرشور علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان در تالار ماه این حوزه در خرم‌آباد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری لرستان در این آئین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برگزاری این مراسم را نقطه عطفی در تحولات فرهنگی و هنری دانست.

سامان سپهوند در ادامه با قدردانی از دستگاه‌های فرهنگی در همکاری و مساعدت با حوزه هنری، افزود: بدون شک مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش، ادبیات و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته باشد.

در ادامه «محمود اکرامی فر»، «قادر طراوت پور»، «احمد علوی»، «مرتضی حیدری آل کثیر»، «محمود حبیبی کسبی»، «علی داوودی»، «هادی جان فدا» از شاعران ملی و «محمدتقی عزیزیان»، «خاطره خاتون جلدانی»، «میثم قاسمی»، «میثم جعفری» و «احمد جم» از شاعران بومی اشعار خود را قرائت کردند.

پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب به همت مجمع شاعران اهل‌بیت (ع) و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در پنج شهر کشور از ۱۱ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 6013924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha