۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین:

انتخابات بهترین عرصه مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

انتخابات بهترین عرصه مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

ورامین- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: انتخابات بهترین عرصه مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی پیش از ظهر یکشنبه و همزمان با دهه مبارک فجر در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین که در چهارمین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حسینیه شهدای گمنام ورامین گرد هم آمده بودند، گفت: در چهل و پنج سال پیش انقلاب اسلامی ایران با به صحنه آمدن مردم پیروز شد و طاغوت و طاغوتیان که با زور و قدرت حکمرانی می‌کردند را پس زدند.

وی افزود: از ویژگی‌های دوران پهلوی حکمرانی توأم با زور و ستم به مردم بود و مردم ایران که از زور و ظلم بیزار بودند این حکومت دو هزار و پانصد ساله را با رهبری امام خمینی (ره) نابود کردند.

امینی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی، مردم سالاری دینی است و برگزاری انتخابات‌های متعدد گویای این حقیقت است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد مردم در تعیین سرنوشت خودشان سهیم هستند و این تعیین سرنوشت با انتخاب اصلح در قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در خصوص وجود مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: گلایه مردم در خصوص مشکلات اقتصادی به حق و بجا است و علیرغم تحریم‌های فلج کننده دشمنان مسئولین بایستی با مدیریت صحیح سعی و تلاش خود را بیشتر کنند تا این وضعیت را بهبود ببخشند ولی راه اعتراض به این مسئله عدم شرکت در انتخابات نیست و قطعاً بیشترین نفع را از حضور کمرنگ در انتخابات، دشمن خواهد برد.

وی به اقتصاد کشور در دوره پهلوی اشاره کرد و گفت: طبق آمار رسمی که در تاریخ وجود دارد در دوران پهلوی جمعیت ما یک‌سوم دوران کنونی بوده است و فروش نفت ما چندین برابر بوده است و از تحریم هم خبری نبود، ولی تورم بیش‌از سی درصد در آن زمان ثبت شده است و از نظر امکانات نیز بسیار فقیر بودیم و فقر در معیشت تمام کشور را در برگرفته بود.

امینی اقتصاد وابسته به نفت را مشکل کشور دانست و افزود: باید اقتصاد وابسته به نفت را سر و سامان دهیم و اقتصاد را به سمت کالا محور و صادرات غیر نفتی سوق دهیم و البته کارهای خوبی در این دولت برای تحقق این مسائل صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ورامین آزادی بیان دوران فعلی را با زمان پهلوی مقایسه کرد و بیان داشت: زندان‌های زمان قبل از انقلاب به گواه شاهدان زنده با بدترین اعمال مجرمانه و شکنجه‌ها همراه بود ولی الان برخی‌ها انقلاب اسلامی را به بدترین صفات متهم می‌کنند ولی جمهوری اسلامی با رأفت خود رأی به آزادی آنها پس از ارشاد و تعهدات می‌دهد و این با قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست.

کد خبر 6014086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha