۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

فرماندار اردبیل:

اتفاق خاصی در رونق تولید نیفتاده است/حذف تابلوی پتروشیمی اردبیل

اتفاق خاصی در رونق تولید نیفتاده است/حذف تابلوی پتروشیمی اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در ۱۰ سال اخیر اتفاق خاصی در رونق تولید رخ نداده و ضروری است تا در این حوزه کارهای عملیاتی بیشتری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: شاخص اردبیل در امور خیریه بی نظیر است و این در حالی است که سرانه مردم استان نصف متوسط کشوری است و جزو چهار استان آخر کشور محسوب می شویم

وی تلاش استاندار اردبیل را در افزایش سرانه درآمدی مردم یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ۱۰ سال اخیر در حوزه رونق تولید اتفاق خاصی در اردبیل رخ نداده و ما باید در حوزه رونق تولید و ایجاد فرصت های اشتغال و ارتقای سرانه درآمدی مردم تلاش بیشتری را انجام دهیم.

فرماندار اردبیل افزود: هرچقدر در این حوزه کار شود به همان نسبت اقشار ضعیف و آسیب پذیر کمتر به نهادهای حمایتی مراجعه کرده و این نهادها می توانند خدمات کیفی تری را به جامعه هدف ارائه کنند.

اعتماد اعجازی با ابراز نگرانی از افزایش فقر در جامعه گفت: دولت سیزدهم دغدغه رفع فقر و کاهش آسیب های اجتماعی را دارد و به دور از شعارزدگی باید در تحقق این برنامه ها تلاشی جدی انجام دهیم.

وی بیان کرد: تولید و ایجاد اشتغال به همت کارآفرینان و سرمایه گذاران جهاد مقدس است و در این عرصه باید میدان داری واقعی را انجام داد.

فرماندار اردبیل به بلاتکلیفی پروژه پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۷ هکتار زمین سال های طولانی است که در اردبیل معطل احداث این مجموعه صنعتی است که ما بالاخره تصمیم گرفتیم تابلوی پتروشیمی را برداشته و از طریق دستگاه قضا زمین وگذار شده را رهاسازی کرده و در آینده در اختیار دیگر سرمایه گذاران قرار دهیم.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: استان اردبیل درحوزه زیرساخت های عمرانی نیز در رتبه بیست و ششم قرار گرفته در حلی که در مسیر حمایت از سرمایه گذار باید آب، برق، گاز و سایر زیرساخت ها را مهیا کنیم.

وی بیان کرد: در کنار دعوت از سرمایه گذاران واقعی و تکمیل زیرساخت ها در مسیر رونق تولید شایسته است از دادن آمار و برخی مسایل غیرواقعی پرهیز کرده و در عمل برای مردم گره گشایی کنیم.

کد خبر 6014268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha