۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی عنوان کرد؛

تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های استانی ادبیات داستانی

تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های استانی ادبیات داستانی

اراک- مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: برگزیدگان جشنواره های استانی ادبیات داستانی، فیلم، شعر و صنایع‌دستی بسیج،‌ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این استان تجلیل می شوند.

به‌گزارش خبرنگار مهر، علی امیری عصر یکشنبه در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های ادبیات داستانی، شعر، فیلم و صنایع دستی بسیج استان مرکزی اظهار کرد: جشنواره‌های بسیج استان شامل چهار بخش شعر، ادبیات، فیلم و صنایع دستی بسیج است که در نیمه دوم امسال با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اراک، حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار برگزار شد.

وی شمار آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخی از آثار حائز رتبه کشوری شدند و تئاتر تحت عنوان خفگی به کارگرانی شهرام سلطانی به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله کشوری نیز به جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی هدف از برگزاری این جشنواره، را قدردانی و تجلیل از زحمت هنرمندان در راستای پیشرفت و تجلی هنر متعالی و انقلابی، استعداد یابی، استعداد پروری و ارتقای سطح هنری هنرمندان در سطح استان و کشور عنوان کرد.

امیری بیان کرد: در جشنواره شعر ۸۵ اثر، جشنواره ادبیات داستانی ۹۵ اثر، جشنواره صنایع دستی ۶۹ اثر و جشنواره فیلم بالغ بر ۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره‌های استانی استان مرکزی ارسال شد که بیانگر روحیه هنری استان مرکزی است.

وی تاکید کرد: مقرر است منتخبین جشنواره، به کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها معرفی و در کارگاه‌های آموزش هنری و ادبی شرکت کنند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان تبیین شود و امید است تمام ظرفیت‌ها در این راستا به کارگیری شود.

کد خبر 6014601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha