۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

رییس هیأت بازی‌های بومی و محلی اردبیل خبر داد؛

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان شاغل اردبیل

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان شاغل اردبیل

اردبیل- رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف مشارکت و ترویج بازی‌های بومی و محلی بانوان شاغل در اردبیل برگزار می شود.

علی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف مشارکت و ترویج بازی‌های بومی و محلی در بین بانوان شاغل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ترغیب و تشویق و مشارکت کارکنان دولت در فعالیت‌های ورزشی و آشنایی با بازی‌های بومی و محلی اردبیل و مهمتر از آن، ترویج این بازی‌ها در بین کارکنان است.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: این جشنواره در سه رشته ورزشی دال پلان، دوز فیزیکی و هفت سنگ مهارتی برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره، نمایشگاه سبک زندگی و آیین‌های سنتی روستاییان و عشایر استان و وسایل دست‌ساز روستاییان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روز ۱۷ بهمن ماه با حضور ۵۰ بانوی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6014691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha