۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۰

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری یازدهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و مقاومت در خراسان جنوبی

برگزاری یازدهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و مقاومت در خراسان جنوبی

بیرجند_ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و مقاومت در خوسف خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یازدهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و مقاومت ساعت ۱۸ امشب در هیئت حسینی خوسف با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و فعالین و خادمین آنها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که این همایش باید در روز تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار می‌شد که به دلیل زیادی برنامه‌ها به این مناسبت برگزار نشد، افزود: هدف کلی از بر پایی آن الگوسازی در ارتباط با شخصیت والای حضرت زهرا (س) در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

وی تجلیل از مقام شامخ و ارزشمند زنان حماسه آفرین با محوریت همسران رزمندگان، شهدا، جانبازان، تبیین نقش مادرانه همسران ایثارگران و شهدا و تاسی ایشان به الگوی فاطمی و زینبی، جریان سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگران در جامعه و بویژه در نسل جدید، ارائه الگوی عملی و دست یافتنی از سیره فاطمی و تقویت ایمان، معرفت دینی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در حوزه زنان و خانواده و..را از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.

به گفته وی در این همایش از ۱۰ نفر از خانواده‌های شهدا، فعالین و خادمین شهدا تجلیل می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: علاوه بر برگزاری یازدهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و مقاومت، محفل انس با قرآن هم توسط بانوان مؤسسه قرآنی خوسف با حضور حافظان و قاریان قرآن استان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

کد خبر 6014780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha