۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

شیعه و سنی به انقلاب ارادت دارند/ دهه فجر فرصتی برای تبیین خدمات

شیعه و سنی به انقلاب ارادت دارند/ دهه فجر فرصتی برای تبیین خدمات

زاهدان- معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شیعه و سنی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارادت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی در جلسه تبیین راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که با حضور اعضا در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: این خطه، جزو استان‌هایی است که در سطح کلان رصد می‌شود چرا که جمعیت عامل قدرت بوده و پیام دارد.

وی تاکید کرد: اتاق‌ها و سرویس‌های موساد و سیا تمام تمرکز خود را برای کاهش حضور مردم در عرصه‌های پیش رو یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دارند تا بگویند انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده، این در حالی هست که باید با حضور پرشور خود، همچون همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، افزود: دشمنان امروز درمانده شده و به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید هستند اما جبهه مقاومت شکل گرفته و امروز مصداق واقعی پیروزی خون به شمشیر را می‌بینیم.

وی اظهار کرد: هنر ما این است عامه مردم و نخبگان که در معرض تهاجم همه جانبه قرار دهند را نجات دهیم، تلفاتی که در حوزه جنگ نرم وجود دارد و صاحبان تریبون و اندیشه باید از فرصت ایام الله دهه فجر برای تبیین خدمات در سایه تهاجم و تحریم همه جانبه بهره‌برداری و روشن‌گری کنند.

شریفی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی به استقلال و آزادی دست یافته‌ایم، گفت: مبانی انقلاب اسلامی باید در این ایام برای نسل جدید تبیین شود، اگر جایی اشکال وجود دارد، به عدم روشنگری از سوی مدیران و مسؤولان برمی‌گردد در غیر این صورت، آرمان‌های انقلاب و نظام هیچ مشکلی ندارند.

وی تاکید کرد: باید برای اغنای مخاطب عام در حوزه‌های مختلف متناسب با حمله و تهاجمی که وجود دارد، مقابله کنیم و حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و اجتماعی کنشگری بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادامه داد: در برخی از حوزه‌ها کم کاری شده و نتوانستیم اغنای همه لایه‌های اجتماعی را پای کار بیاوریم، این یک تکلیف و حق اجتماعی مانند حضور حداکثری در انتخابات یا راهپیمایی ۲۲ بهمن و سایر موارد است.

وی با تاکید بر این مطلب که باید قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، بیان کرد: تمام اقشار جامعه شیعه و سنی، فارس و بلوچ به نظام و انقلاب ارادت دارند باید این موضوع در رسانه‌ها ضریب گیرد و همگان بدانند مبنای کار دشمن دروغ و کذب است.

شریفی گفت: در حوزه گفتمانی، تمدنی، اغنایی و جریان سازی اجتماعی باید حرمت گذاشتن و اعتباربخشی به صورت مطلوب انجام شود که در این زمینه از فرصت ایام الله دهه فجر باید بهره‌مند شد، چرا که سناریوی دشمنان بر ایجاد یاس و ناامیدی و بی اعتمادی است.

وی اظهار کرد: معدل سیستان و بلوچستان در تکریم ارباب رجوع، خوب بوده باید با نگاه، عزم و تکلیف جدی‌تر کار کرد چرا که این استان به سرعت در حال پیشرفت است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه معدل مدیران هم میدانی، انقلابی و جهادی است، گفت: مردم این استان خوب، نجیب، فهیم و قانع هستند، بهترین جهاد تبیین و روشنگری خدمت صادقانه و بیان خدمات ارائه شده نظام به مردم است.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۸۰ نقطه جمعیتی استان برگزار می‌شود.

عباس صفدری با بیان اینکه تمامی کمیته‌ها و اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر سیستان وبلوچستان در آمادگی کامل قرار داشته و درحال اجرای برنامه‌های مدنظر خود هستند، ادامه داد: جلسات، نشست‌ها در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان و کمیته‌های زیر مجموعه در مدت فعال بودن برگزار شده و براساس ارزیابی‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به خوبی در حال پیش روی هستند.

وی بیان کرد: در ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان کمیته‌های ۳۰ گانه تعریف و اعضای آنها در حال فعالیت‌ها در حوزه کاری خود هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر حضور همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و اینکه شعار محوری تعیین شده برای دهه فجر «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» است، خاطر نشان کرد: قطعاً در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و سپس انتخابات ۱۱ اسفند، شاهد حضور حداکثری آنان خواهیم بود.

کد خبر 6014961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha