۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

پس از ۱۵ سال؛

جاده ۳ راهی روستای نماگرد - داران به بهره برداری رسید

جاده ۳ راهی روستای نماگرد - داران به بهره برداری رسید

اصفهان - جاده سه راهی (نماگرد_داران) و باند کندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) در شهرستان فریدن با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه راه شهرستان فریدن، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان جانفشانی همه شهیدان والامقامی باشیم که زمینه ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حکومت مردمی از جنس مردم شدند.

وی ادامه داد: از همکاری همه مردم و مسئولان در شهرستان فریدن قدردانی می‌کنیم که با همدلی و همراهی پروژه‌های بلاتکلیف شهرستان را ساماندهی کردند.

استاندار اصفهان افزود: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم بوده است از این رو تلاش کردیم در این شهرستان نیر زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شکل بگیرد تا مردم خوب ما در شهرستان فریدن با رفاه بیشتری زندگی کنند.

مرتضوی افزود: جاده ۳ راهی نماگرد - داران یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان فریدن است که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بودوطی سال‌های اخیر بارها عملیات اجرایی این پروژه شامل تجهیز کارگاه و زیرسازی انجام شد اما متأسفانه آسفالت مسیر صورت نپذیرفته بود که طی ماه‌های گذشته مجدداً زیرسازی و آسفالت این جاده انجام شد و با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است باند کندرو تقاطع غیرهمسطح نهرخلج_درختک در شهرستان فریدن نیز با حضور استاندار اصفهان، با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

این تقاطع یکی از حادثه خیزترین نقاط شهرستان در شاهراه ارتباطی غرب به جنوب بود که طی سالیان متمادی بستر حوادث و اتفاقات ناگوار بسیار بوده است.

کد خبر 6015102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha