۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری اصفهان به ۱۴ هزار نفر رسید

آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری اصفهان به ۱۴ هزار نفر رسید

اصفهان- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: دریافت کنندگان بیمه بیکاری استان اصفهان از ۲۱ به ۱۴ هزار نفر کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رجالی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: عملکرد پزشکان در اصفهان زیر ذره بین است و بخاطر سخت گیری‌ها، اصفهان برای این طیف جذابیت کاری ندارد و اغلب به تهران سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئله زیرمیزی گرفتن پزشکان را انکار نمی‌کنیم و با آن برخورد می‌کنیم، افزود: همچنان زیرمیزی و نوبت دهی در سیستم‌های درمان وابسته را عمده شکواییه مردم خواند.

رجالی گفت: در هر ماه بالغ بر ۱۲ هزار نفر از سراسر کشور با شماره ۱۴۲۰ تماس می‌گیرند که به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و شکواییه‌های مردم است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تربیت دانشجوی پزشکی را یکی از امتیازات بخش درمان تأمین اجتماعی خواند و افزود: تاکنون بالغ بر ۱۰۰ پزشک آموزش و فارغ التحصیل شده‌اند.

وی گفت: تمام خدمات درمانی ارائه شده به بیمه شدگان صد درصد رایگان است و هزینه‌ای برای انجام اعمال جراحی دریافت نمی‌کنیم.

رجالی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۰ میلیون خدمات سرپایی و ۵ میلیون ویزیت عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و پاراکلینیک صورت گرفته است.

وی گفت: در ۹ ماهه اول امسال ۸ درصد افزایش عمل جراحی داشتیم و ۵۰ هزار عمل جراحی ثبت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان میزان نارضایتی مردم از نحوه دریافت خدمات تأمین اجتماعی را به خاطر فاصله داشتن سطح خدمات با میزان انتظارات آنها است به طوری امروز با حجم بالایی از بیمه شده مواجه هستیم که با بستری که در اختیار داریم متناسب نیست.

کد خبر 6015492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha