۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰

استاندار مرکزی مطرح کرد؛

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام رویکرد دولت/ ۷۴ طرح در کمیجان افتتاح شد

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام رویکرد دولت/ ۷۴ طرح در کمیجان افتتاح شد

کمیجان- استاندار مرکزی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کمیجان به مناسبت دهه فجر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی از ۱۷۱۳ طرح آماده بهره برداری در استان مرکزی، ۷۴ طرح در شهرستان کمیجان افتتاح شد.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با همت مردم، بخش خصوصی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، تخصیص بودجه‌های دولتی و مشارکت بنیاد علوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: امروز چند طرح سنواتی در شهرستان کمیجان به بهره‌برداری رسید که حدود ۱۶ سال بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده بودند.

وی تاکید کرد: در نهضت اتمام طرح‌های ناتمام که رویکرد جدی دولت سیزدهم است امروز ۲ طرح عمرانی از جمله خوابگاه دخترانه و مجتمع فرهنگی شهرستان کمیجان افتتاح و تقدیم مردم شد.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قابل توجه هیأت‌های اندیشه ورز استان مرکزی گفت: ۳۰ هیأت اندیشه ورز در حوزه‌های مختلف استان مرکزی فعال هستند که کارنامه قابل قبولی ثبت کردند.

مخلص الائمه گفت: استان مرکزی از حیث تشکیل و ایجاد هیأت اندیشه ورز، رتبه نخست را در سطح ملی دارد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهریاران، شهرستان کمیجان با ثبت ۷۰۰ مورد، رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: افراد شاخص این شهرستان در هیأت اندیشه ورز ساماندهی و در بخش‌های مختلف به کار گرفته شوند.

استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان کمیجان با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام میلاجرد، ضمن عطرافشانی قبور پاک و مطهر شهدا، به مقام شامخ شهدا این شهرستان ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهید حسن عاشری در میلاجرد، افتتاح ایستگاه خودکار (دیتالاگری) سینوپتیک تکمیلی هواشناسی کمیجان، افتتاح متمرکز طرح‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کمیجان، اهتزاز پرچم ۲۰۰ متری ایران در میدان انقلاب اسلامی میلاجرد از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6015599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha