۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مطرح کرد؛

۲۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدها برای مناظره انتخاباتی

۲۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدها برای مناظره انتخاباتی

کرج- مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: نامزدهای انتخابات مجلس برای شرکت در مناظره‌های انتخاباتی تا ۲۰ بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپیده غفاری گفت: طبق اعلام ستاد انتخابات صدا و سیما نامزدهای انتخاباتی حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند ثبت نام خود را با مراجعه به سامانه تبلیغات صدا و سیما به نشانی em1402.ir/login انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام قبلی ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، تولید محتوای تبلیغاتی بر عهده نامزدها خواهد بود، افزود: شکل تبلیغات بر اساس قالب مشترکی خواهد بود که توسط ستاد تبلیغات انتخابات تولید می‌شود و در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.

غفاری عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی برای شرکت در مناظره‌های انتخاباتی در ادامه با ورود به پنل بارگذاری محتوا و انتخاب مرکز حوزه انتخابیه ای که قصد پخش مناظره از طریق آن کانال تلویزیونی را دارند باید تیک ثبت نام مناظره را نیز فعال کنند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج مطرح کرد: طبق اعلام ستاد تبلیغات صدا و سیما توجه به برخی نکات هنگام ثبت نام ضروری است؛ ویدئو باید مطابق سه الگوی ارائه شده تولید شود که راهنمای الگوها در سامانه تبلیغات منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حداکثر زمان هر بسته ۲۰ دقیقه بوده و بارگذاری ویدئو با زمان کمتر از ۲۰ دقیقه بلامانع است، ادامه داد: چنانچه ویدئوی نامزدی بیش از ۲۰ دقیقه باشد مازاد بر دقیقه ۲۰ حذف خواهد شد. ویدئوها می‌توانند با تلفن همراه یا دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی یا فیلمبرداری ضبط شوند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج اضافه کرد: اما در صورتی که ضبط با موبایل انجام می‌شود باید با بالاترین کیفیت ممکن در تلفن همراه باشد و صدا از طریق میکروفون جداگانه یا از طریق هندزفری ضبط شود.

غفاری بیان کرد: یکی از الگوها بدون مجری است و تعدادی از مجریان صداوسیما ویدئوی دو الگوی دیگر را اجرا کرده‌اند. هر یک از نامزدها یکی از سه الگو را انتخاب و پس از دریافت فایل‌های مربوط و راهنمای تولید و تدوین، ویدئوی خود را آماده کنند.

وی گفت: چنانچه الگوی منتخب مجری داشته باشد نامزد یکی از مجریان را به دلخواه خود انتخاب می‌کند. طبق اعلام ستاد انتخابات صدا و سیما مناظره‌ها به صورت ضبطی خواهد بود و در زمان قانونی تبلیغات از ۳ تا ۹ اسفند ماه از طریق کانال‌های تبلیغاتی تلویزیونی پخش خواهد شد.

کد خبر 6015676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha