۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره استان زنجان:

کولاک شدید در راه‌های روستایی استان زنجان حاکم است 

کولاک شدید در راه‌های روستایی استان زنجان حاکم است 

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره استان زنجان گفت: در حال حاضر راههای استان زنجان درگیر کولاک شدید است و تردد به سختی انجام می شود. 

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و طبق گزارش‌های دریافتی، جاده‌های روستایی زنجان گرفتار کولاک شده است، اظهار کرد: در چنین شرایطی اولویت اداره‌کل راهداری استان، بازگشایی جاده‌های روستایی بر اساس اولویت است.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش هواشناسی و بازدیدهای میدانی عوامل راهداری، در حال حاضر شاهد بارش سنگین برف در برخی از نقاط استان هستیم، خاطرنشان کرد: همین بارش‌ها باعث شده است تا تردد در برخی از محورهای مواصلاتی استان به سختی انجام شود.

این مسوول با بیان اینکه از روز گذشته (دوشنبه) مسیرهای دندی به تخت سلیمان و تهم به چورزق به دلیل بارش برف و وقوع کولاک مسدود شده است، تصریح کرد: عوامل راهداری با حضور در این دو محور مشغول بازگشایی و ایجاد امکان تردد از این محورها برای هم‌وطنان هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه تردد در دو آزادراه زنجان به تبریز و زنجان به قزوین برقرار است، افزود: با توجه به اینکه در چنین شرایط جوی، دید افقی رانندگان کاهش پیدا می‌کند، انتظار داریم هم‌وطنان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

کد خبر 6016159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha