۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

نماینده ولی فقیه در گیلان:

موفقیت های متعدد ایران برای دشمنان قابل پذیرش نیست

موفقیت های متعدد ایران برای دشمنان قابل پذیرش نیست

رشت- نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای متعدد جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در جمع فرماندهی و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نداجا انزلی خطاب به دریانوردان جمهوری اسلامی اظهار کرد: بدانید که شما از فرزندان انقلاب هستید و در طلایی‌ترین دوران، در یکی از سازمان‌های پاک و دلداده این کشور مشغول فعالیت هستید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به شکوه و عظمت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبراه‌های جهانی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از چنان عظمت و جایگاهی برخوردار است که در هیچ دوره از تاریخ گذشته ایران، تا به این حد باعظمت و دارای جایگاه پرصلابت نبوده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در طول تاریخ، ایرانیان جزو قدیمی‌ترین دریانوردان بودند که در خلیج فارس و آبراه‌های دنیا حضور فیزیکی مستمر داشتند، ادامه داد: امروز همه نیروهای مسلح ایران از یک قوه شناخت بالا نسبت به شرایط دنیای پیرامون برخوردار هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای پیشرفته‌ای است و ابزارهایی که در اختیار بشر قرار گرفته، دنیا را به یک دهکده تبدیل کرده است تصریح کرد: ابزارهای پیشرفته امروز برای بشریت می‌تواند یک تهدید و هم یک ظرفیت باشد البته تهدید را رهبرانِ شهوت، قدرت و ثروت برای بشریت به ارمغان می‌آورند و در سوی دیگر، انسان‌های عاقل، صادق و فداکاری هم در گوشه و کنار این کره خاکی در میان ادیان ابراهیمی و غیراسلامی هستند که ظرفیت‌سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بیدار شدن فطرت بشریت تاکید کرد: امروز بشریت از آمریکای لاتین تا ایالات متحده و اروپای شرقی، آسیای میانه و شبه قاره و همه ملت‌ها اذعان دارند که جنایت رخ داده در غزه، در تاریخ بشر بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد که حقوق بشر و زن تنها یک ابزار است.

امام جمعه رشت جهاد تبیین را یک واقعیت مهم جامعه امروز دانست و بیان کرد: مسلمان باید بداند که کجا و چگونه حرف بزند؛ زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) دو شخصیتی بودند که نقش بی‌بدیل در آشکار ساختن چهره ظالمان و مانایی جریان کربلا داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ایران به سیستم‌های پیچیده و پیشرفته مربوط به راهداری، سلامت انسان و هوا فضا دست پیدا کرده است که برای دشمنان قابل تحمل نیست به همین خاطر در حال تلاش برای سیاه‌نمایی و درگیر کردن ذهن مردم هستند تا مردم پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام را نبینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه دو قدرت معادله‌گردان جهان یعنی روسیه و چین امروز علاقه‌مند به روابط تجاری با ایران هستند تصریح کرد: نفتکش‌ها و کشتی‌های ایران امروز از بیخ گوش کشورهایی که ادعای قوی‌ترین ارتش جهان را داشتند، عبور می‌کند و آن‌ها جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشتی‌ها را ندارند که نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

کد خبر 6016476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha