۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت ارتباطات در هوش مصنوعی

همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت ارتباطات در هوش مصنوعی

دانشگاه علوم پزشکی ایران با وزارت ارتباطات برای گسترش فعالیت‌های مشترک در زمینه هوش مصنوعی همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه در دیدار با علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات درخصوص همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کردند.

همچنین در این دیدار علی‌اصغر انصاری معاون وزارت ارتباطات با اشاره به تاکید وزارت ارتباطات بر توسعه هوش مصنوعی گفت: در دو بخش زیر ساخت‌ها و پروژه‌های مشترک آمادگی همکاری داریم و با توجه به کارهای خوبی که در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است، این همکاری نتایج بسیار خوبی برای جامعه در حوزه سلامت خواهد داشت.

در ادامه عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تشریح اهداف هفت گانه این دانشگاه عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی است و هم اکنون برای ۹۶ گروه دانشگاه یک نماینده هوش مصنوعی انتخاب شده است.

وی با اشاره به کاربرد هوش مصنوعی در عتبات و اماکن مذهبی و همچنین تشخیص و سلامت بیماران همراه با خلق ثروت با کمک هوش مصنوعی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران برای همکاری با وزارت ارتباطات در راستای تحقق انتظارات رهبری برای رسیدن به جایگاه ۱۰ کشور هوش مصنوعی در دنیا تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6016590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha