۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛

۲ پروژه آموزشی بهداشتی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

۲ پروژه آموزشی بهداشتی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

مشهد- همزمان با ششمین روز از دهه فجر، مدرسه «حمیده مصفا» و مرکز خدمات جامع سلامت امیرآباد در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز از دهه فجر، مدرسه سه کلاسه خیر ساز «حمیده مصفا» و مرکز خدمات جامع سلامت روستای امیرآباد در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

ساختمان دبیرستان متوسطه اول «حمیده مصفا» که ۲۰۵ مترمربع زیربنا دارد، با صرف ۳۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده که ۸۰ درصد آن توسط حاج عباس سلطان البلام کویتی و بقیه از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

محسن داوری، فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر متوسطه اول روستا تا پیش از این برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند که خوشبختانه با افتتاح این مدرسه که با کمک خیرین ساخته شد، امکان تحصیل دانش‌آموزان در همین روستا فراهم شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستای امیرآباد هم امروز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: ۱۱ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این مرکز از خدمات بهداشتی و درمانی که توسط پزشک، پرستار و مراقب سلامت ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسائل و مشکلات شهرستان مشهد، احصا و اولویت‌بندی شده است، اظهار امیدواری کرد که با مشارکت مردم و همت خیرین قدم‌های بزرگ دیگری در حوزه آموزش و سلامت برداشته شود.

کد خبر 6016596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha