۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۲

مهر گزارش می‌دهد؛

دستاوردهای انقلاب در حوزه آب لرستان/ مسیر خدمت ادامه دارد

دستاوردهای انقلاب در حوزه آب لرستان/ مسیر خدمت ادامه دارد

خرم‌آباد - انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و پنج ساله می‌شود که طعم شیرین پیشرفت را در احداث پروژه‌های سدسازی و تأمین آب شرب این استان می‌توان چشید، مسیری که همچنان خدمت در آن ادامه دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: چهل و پنجمین سالگی انقلاب طلیعه بلوغ و پیشرفت نهضتی است که با پشت سر گذاشتن همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و دشمنی‌ها امروز در اوج قله افتخار ایستاده است.

حالا در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی مسیر جدیدی پیش روی ایران اسلامی قرار گرفته است تا قطار توسعه و آبادانی کشور با تلاش نسل جدید انقلاب و جوانان مؤمن و انقلابی با سرعت بیشتر به‌پیش برود و کارآمدی نظام اسلامی به‌عنوان یک الگو ثابت شود.

در این چهل و پنج سال، باهمت و تلاش مردم، جوانان و مسئولان و با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای چشمگیری داشته است؛ به‌تبع لرستان نیز در این مسیر شکوفایی توانسته است سهم خود را ایفا کند و موفقیت‌هایی کسب کند که اکنون در چهل و پنجمین سالگی انقلاب با یادآوری این موفقیت‌ها و با افتخار به گذشته می‌توان با امیدواری به افق‌های پیش روی توسعه چشم دوخت.

انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و پنج‌ساله می‌شود که طعم شیرین پیشرفت را در احداث پروژه‌های سدسازی و تأمین آب شرب شهرها و روستاهای این استان می‌توان چشید.

دستاوردهای انقلاب در حوزه آب لرستان

داریوش حسن‌نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان دراین‌رابطه، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه جای کشور ایران برکات فراوانی را به ارمغان آورد که ازجمله آنها می‌توان به ساخت سدها اشاره کرد.

دستاوردهای انقلاب در حوزه آب لرستان/ مسیر خدمت ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان هیچ سدی ساخته نشده بود، بیان کرد: هم اکنون در استان لرستان، هفت سد فعال در دست اجرا داریم که شش سد در حوزه فعالیت شرکت آب منطقه‌ای لرستان و سد «رودبار» توسط شرکت آب نیرو در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تأمین آب شرب و بهداشتی برای تمامی شهرها و اکثر روستاها است که از این لحاظ از کشورهایی هستیم که در رتبه بالای جهانی قرار داریم.

مسیر خدمت ادامه دارد

حسن‌نژاد، بیان داشت: در حال حاضر اعتبارات خوبی به بخش آب کشور تزریق شده است و دولت طرح‌هایی را به‌صورت اضطراری در دست اجرا دارد.

وی گفت: شرکت آب منطقه‌ای لرستان سال گذشته با جذب ۸۵۲ میلیارد تومان در بخش آب، رتبه اول استانی را داشت و ۳۰ درصد از اعتبارات استانی در بخش آب استان هزینه شد.

دستاوردهای انقلاب در حوزه آب لرستان/ مسیر خدمت ادامه دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، افزود: امسال هم ۹۶۵ میلیارد تومان به بخش آب اختصاص‌داده‌شده است که ۶۰۵ میلیارد تومان آن تخصیص‌داده‌شده و باعث رشد خوب در پروژه‌های استان شده است.

حسن‌نژاد، افزود: سد «کمندان» شهرستان ازنا را نیز در آستانه آبگیری داریم که در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری عملیات آبگیری آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی شبکه سدهایی که متوقف شده بود هم اکنون فعال بوده و در صورت به بهره‌برداری رسیدن، مردم عزیز استان از برکات فراوان آن بهره‌مند خواهد شد.

بنابراین گزارش، امروز باید با توانی مضاعف برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم تا دستیابی به افق‌های رشد و توسعه توسط جوانان مؤمن و انقلابی یکی پس از دیگری ممکن شود.

کد خبر 6017264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رامین گودرزی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      درود- اینجوری که شما میفرمایید قبلا آب نمک میخوردیم؟دوست عزیز اینجا لرستان است نه قم-