۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

استاندار کردستان:

خیرین در مسیر اسلامی کردن جامعه موفق عمل کرده‌اند

خیرین در مسیر اسلامی کردن جامعه موفق عمل کرده‌اند

سنندج_استاندار کردستان با اشاره به اینکه تاریخ این استان نشان از روحیه نیکوکاری مردم دارد،گفت: خیرین در مسیر اسلامی کردن جامعه موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از مؤسسات خیریه با حضور مسؤولان استانی و کشوری اظهار کرد: جامعه ما جامعه اسلامی است اما در ادای برخی اصول به معنای کلمه اسلامی عمل نکردیم اما خیرین در مسیر اسلامی کردن جامعه می‌توانند موفق عمل کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: افتخار ما این است که کردستان معروف به استان دارالاحسان است این سبقه و تاریخ نشان از روحیه نیکوکاری مردم است.

زارعی‌کوشا بیان کرد: وظیفه دولت این است که زمینه فقر را از جامعه از بین ببرد، کاری که به سادگی از بین نمی‌رود و نیاز به حمایت خیرین دارد.

وی عنوان کرد: بیماری مزمن اقتصادی که جامعه در حال حاضر گرفتار آن است و باعث شده درگیر این بیماری اقتصادی شویم مسائل معیشتی را در مضیقه قرار داده است.

زمینه تحقق نیت‌های خیرین در انجام امور حسنه فراهم شود

استاندار کردستان گفت: وظیفه ما این است که زمینه تحقق نیت‌های خیرین را در انجام امور خیر و حسنه فراهم کنیم.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: برای خانواده فقرا، برای زندانیان برای افراد تحت حمایت بهزیستی همگی افراد نیازمند، خیرین همت کنند در کار خیر مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: کردستان با ظرفیتی که دارد و با کاری‌هایی که شروع شده و به جد به دنبال آن هستیم می‌تواند سرانه درآمد خانوار را افزایش دهد تا فقری که در جامعه حاکم است برطرف شود.

استاندار کردستان گفت: امیدواریم نمونه خیرین در جامعه روز افزون باشد و توفیق به ما دست یابد که قدم کوچک برداریم برای گسترش کار خیر و نیکوکاری در جامعه تا به شرایط رفع فقر در جامعه برسیم.

کد خبر 6017532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha