۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

رییس هیات گلف استان گلستان:

نخستین زمین مینی گلف گلستان در گرگان افتتاح شد

نخستین زمین مینی گلف گلستان در گرگان افتتاح شد

گرگان- رییس هیات گلف استان گلستان از نخستین زمین مینی گلف گلستان در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کریم حسینی اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمین مینی گلف به مساحت ۱۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه گلف ورزشی مفرح و بانشاطی است که می‌تواند نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش بدهد، افزود: این رشته جامعه نونهالان، نوجوانان و جوانان را به سمت خود جذب می‌کند، بنابراین در تلاشیم تا آن را به درستی به مردم معرفی کنیم و با طرح‌های استعدادیابی بازیکنان آینده دار استان شناسایی شوند که این امر مستلزم داشتن زیرساخت و تجهیز و امکانات است.

رئیس هیات گلف استان گلستان از فعالیت ۲۰۰ ورزشکار در رشته گلف در استان خبر داد و گفت: از این تعداد حدود ۵۰ نفر بیمه شده ورزشی هستند و درصدد هستیم با انجام زیرساخت و استعداد یابی در مدارس به تعداد ورزشکاران فعال اضافه کنیم.

حسینی در ادامه به مزایای گلف هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این رشته در فضای باز و در زمین چمن انجام می‌شود، برای همین میزان استرس افراد را کم می‌کند و نشاط، پویایی، سلامت و آرامش را به آنها ارمغان می‌دهد.

رئیس هیات گلف استان گلستان با تاکید بر اینکه گلف رشته‌ای خانوادگی است، گفت: مدیریت شهری و شهرداری می‌توانند این رشته را پارکی کنند و برای روی آوردن خانواده‌ها و افزایش پیوند اجتماعی و همبستگی بین آنها کمک کننده باشند.

کد خبر 6018009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha